عمران الزعبي وزير اطلاع رساني سوريه ادعاي واهي استفاده اين كشور از سلاح شيميايي را بي پايه واساس خواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از سانا:"عمران الزعبي" وزير اطلاع رساني سوريه در مصاحبه با تلويزيون دولتي اين كشور اظهار داشت:وقتي كه ما مي گوييم سوريه در صورت داشتن سلاح شيميايي هم آن را استفاده نخواهد كرد به معناي اين است كه اين سلاح را عليه ملت خود استفاده نكرده واين موضوع امري بديهي است كه نيازي به شرح وبيانيه ندارد.

وي در ادامه با بيان اينكه سوريه زمانيكه گروه هاي تروريستي در منطقه "خان العسل" از سلاح شيميايي استفاده كرده اند خواستار تحقيق در مورد اين جنايت از سوي كميته حقيقت ياب بين المللي شده و با آنها همكاري كرد افزود:اتهاماتي كه متوجه دولت سوريه در رابطه با استفاده از سلاح شيميايي است محكوم وكذب بوده و در چارچوب تهمت هايي است كه طي دو سال ونيم اخير بر اين كشور وارد شده است.

وزير اطلاع رساني سوريه در بخش ديگري از مصاحبه خود با رد قاطع اين ادعاي واهي تصريح كرد:گروه هاي تروريستي مسلح با اقدامات فجيع وقتل عام هاي خود در تلاش براي برانگيختن افكار عمومي عليه دولت وملت سوريه هستند.

"عمران الزعبي" در ادامه با اشاره به اينكه گروه هاي تروريستي مسلح طي روزهاي اخير چندين قتل عام را انجام داده اند افزود:دولت سوريه از جزئيات اين جنايات اطلاع يافته واز طريق وزارت امورخارجه آن را مورد اطلاع مجامع بين المللي قرار داده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عمران ، الزعبی ، سوریه ، العسل ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار