کارشناسان ایمنی و حفاظت به شهروندان توصیه کردند برای مدیریت بهتر اماکن و مجتمع‌های ساختمانی خود به نصب سیستم‌های حفاظتی و ایمنی رو بیاورند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ، امیر تیمورنژاد مدیر برگزاری این نمایشگاه با اعلام این خبر گفت: سیستم‌های ایمنی و حفاظت فقط دزدگیر و یا باز و بسته کردن اتوماتیک درهای ورودی و پارکینگ نیست. با افزایش تعداد اماکن و دغدغه‌های مختلف مدیران در اداره مجموعه‌های خود و روندهای کاری‌شان، می‌توان بسیاری از کنترل‌ اماکن را بر عهده سیستم‌های نظارتی و حفاظتی گذاشت.

وی توضیح داد: گستردگی مساحت و منافذ ساختمان‌های جدید به حدی است که دیگر از دست نگهبان و نیروی انسانی کاری ساخته نیست، مگر اینکه در یک مجتمع از تعداد زیادی نیروی انسانی بهره گرفته شود که این کار هم مخل امنیت است و هم هزینه زیادی به همراه دارد.

وی افزود: با این وصف، استفاده از سیستم‌های ایمنی و نظارتی اجتناب‌ناپذیر است؛ تأمین امنیت و برقراری آرامش را دیگر نمی‌توان از نیروی انسانی انتظار داشت و باید از سیستم‌های دیجیتال استفاده کرد.

تیمورنژاد تاکید کرد: در پنجمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی که 28 تا 31 مرداد در مصلای امام خمینی از ساعت 10:30 الی 19:30 برگزار می‌شود، سیستم‌های یاد شده به نمایش گذاشته می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از این سیستم‌ها بازدید کنند و به شرکت‌ها سفارش بدهند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از پنجمین نمایشگاه تخصصی سیستمهای ایمنی و حفاظتی به سایت اینترنتی WWW.ISSFAIR.COM  مراجعه نمایند.
برچسب ها: دزدگیر ، ایمنی ، ورودی ، دیجیتال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار