قم/

تیم صبای قم به دنبال کسب سهمیه آسیا است

مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم صبای قم در این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دنبال کسب سهمیه آسیا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مجید حیدری با اشاره به بازی امشب تیمش با فولاد تصریح کرد: ما در این بازی پر از انگیزه هستیم تا بتوانیم تیم فوتبال فولاد خوزستان را هم شکست بدهیم و با تمام توان خود ثابت کنیم که پیروزی بر ملوان و نفت شانسی نبوده است.

وی ادامه داد: این هفته تمرینات بسیار خوبی داشته‌ایم و مربیان تاکتیک‌های بازی با فولاد را به بازیکنان یادآوری کرده‌اند، در مجموع تیم ما در بهترین شرایط فنی و روحی قرار دارد و در دیدارهای آتی ثابت می‌کنیم که شکست دادن ملوان و نفت تهران در دیدارهای قبل شانسی نبوده است.

مدافع بلند قامت تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: همان‌گونه که پیش از آغاز سیزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر وعده داده بودیم،‌ امسال صبای قم نسبت به فصل گذشته تفاوت بسیاری داشته و نمی‌خواهیم زیر سایه تیم‌های مطرح لیگ باشیم.

وی تصریح کرد: به‌عنوان نمونه در فصل قبل بازیکنان و کادر فنی صبای قم همه تلاش خود را در زمین انجام می‌دادند،‌ اما در نهایت نتیجه دلخواه هواداران و فوتبال دوستان قمی را به دست نمی‌آوریم و با اینکه نفرات خوبی داشتیم اما حیف که آسیایی نشدیم.

حیدری با اشاره به کسب پیروزی برابر ملوان بندر انزلی و نفت تهران در دو هفته اخیر توسط نماینده فوتبال استان قم در لیگ برتر فوتبال، بیان داشت: برخی از رسانه‌ها می‌نویسند که حریفان ما هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده‌اند اما این‌گونه نیست، این پیروزی‌ها شایستگی تیم ما را نشان می‌دهد و قطعا هم ادامه دار خواهد بود.

وی در پایان افزود: هدف صبای قم این است که با کسب پیروزی در این دیدار و همچنین کسب سه امتیاز بازی هفته سوم در مقابل فولاد خوزستان به همه اثبات شود که پیروزی‌های دو بازی قبل شانسی نبوده و ما توانایی شکست دادن حریفان مطرح و رقیبان اصلی خود در لیگ برتر را داریم./س

برچسب ها: قم ، صبا ، دنبال ، کسب ، سهمیه ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.