مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برای رسیدن به یکی از رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی منتظر روزهای سخت لیگ برتر هستیم چون 28 بازی مهم دیگر پیش رو داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نادر فریادشیران تصریح کرد: با اینکه از دو بازی گذشته دو پیروزی کسب کرده‌ایم و با شش امتیاز در کنار سپاهان در بالای جدول رده بندی قرار داریم اما مطمئن باشید هرگز فریب صدرنشینی در هفته‌های آغازین لیگ را نمی‌خوریم.

وی با اشاره به دیدار هفته دوم تیمش با نفت تهران که منجر به کسب پیروزی دو بر یک صبای قم مقابل حریف تهرانی شد، اضافه کرد: در این دیدار ما هماهنگ‌تر از گذشته بازی کرده و توانستیم در مقابل یک تیم با انگیزه و سخت‌کوش سه امتیاز بگیریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: این هفته هم با تیم فولاد خوزستان بازی مهمی پیش رو داریم، اگر چه فولاد هم اکنون تنها سه امتیاز داشته و در رده‌های میانه جدول قرار دارد، اما این تیم حریف آسانی نیست و به طور قطع در هفته‌های آینده جایگاه بهتری را کسب خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ما در دیدار با نفت تهران بر خلاف جریان بازی از روی نقطه پنالتی گل خوردیم اما خیلی خوب انسجام خود را حفظ کردیم و خوشبختانه توانستیم در همان نیمه به گل دست یافته و با گلی که در نیمه دوم به ثمر رساندیم، در نهایت سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی تصریح کرد: به بازیکنان تیم گفته‌ایم که قرار داشتن در صدر جدول لیگ برتر ارزشمند و با اهمیت است اما باید بدانیم که حفظ آن به مراتب سخت‌تر خواهد بود و باید تلاش خود را چند برابر کنیم، اکنون انتظارها از صبای قم بالا رفته و باید در هفته‌های آینده تلاش خود را افزایش داده تا بتوانیم نتایج لازم برای حفظ صدرنشینی را کسب کنیم./س

برچسب ها: قم ، صبا ، منتظر ، روز ، سخت ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.