عصام العريان نائب رئيس حزب آزادي وعدالت مصر از آمادگي جوانان هوادار محمد مرسي رئيس جمهور بركنار شده اين كشور براي جانفشاني در راه وي خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"عصام العريان" نائب رئيس حزب آزادي وعدالت مصر در گفتگو با شبكه "الحره" اظهار داشت:كودتاي نظامي صداقت غرب در برابر كشورهاي اسلامي را از بين برد پس از اينكه "باراك اوباما" رئيس جمهور آمريكا در تركيه ومصر متعهد به حمايت از دموكراسي شد ودوباره از آن بازگشته وكودتاي نظامي را تاييد كرد.

وي در ادامه با بيان اينكه حاميان مرسي در ميدان "رابعه العدويه"انقلاب 25 ژانويه را تكميل مي كنند براي اينكه تاكنون اهداف آن تحقق نيافته است افزود:كودتاي نظامي آنچه كه انقلاب آن را بدست آورده بود را سرنگون كرد اما با اين وجود به ما درسي داد كه اجازه تخريب نهاد حكومت ديگر را نمي دهيم.

نائب رئيس حزب آزادي وعدالت مصر همچنين مشاركت اخوان المسلمين در هرگونه انتخابات پارلماني و رياست جمهوري را در صورت تداوم رياست جمهوري "عدلي منصور" رد كرد واضافه كرد:دولت كنوني مصر مشروعيت را غصب كرده است وما آن را به رسميت نشناخته و با آن مذاكره نمي كنيم ودر هر انتخاباتي كه برگزار شود مشاركت نمي كنيم.

وي در بخش ديگري از مصاحبه خود تصريح كرد:هم اكنون هزاران جوان آماده قرباني شدن در راه بازگشت "محمد مرسي" وروند دموكراتيك هستند.

عصام العريان به انتقاد از "محمد البرادعي" معاون رئيس جمهور موقت مصر هم پرداخت و وي را مردي به دور از واقعيت توصيف كرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عصام ، العریان ، مرسی ، مصر ، البرادعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار