"دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران" با بيان اينکه بهتر است پيش از تاسيس دانشگاه‌ احمدي‌نژاد برآوردي از ميزان نياز جمعيت تهران به مراکز آموزشي گرفته شود، گفت: با توجه به اينکه مناطق محرومي از کشور براي پرورش استعداد جوانانشان نیاز به مراکز علمی دارند، تاسيس چنين دانشگاهي در يکي از اين مناطق به عدالت نزدیک‌تر است.

علي عبدي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه اميدواريم احمدي‌نژاد براساس قانون مجوز تاسيس دانشگاه جامعه بين‌المللي را اخذ نمايد، اظهار داشت: با توجه به روحيه‌ عدالت محوري احمدي‌نژاد قطعا نيت از ساخت اين دانشگاه هم در راستاي  پرورش استعدادها و گسترش عدالت در جامعه است.
 
وي افزود: هم اکنون در مقطعي از زمان هستيم که تاسيس اينگونه مراکز دانشگاهي در کشور ضروري تلقي مي‌شود، زيرا موجب پرورش استعدادهاي علمي است.
 
عبدي با بيان اينکه بحث اساسي در تاسيس دانشگاه احمدي‌نژاد مربوط به تعیين مکان است، تصريح كرد: بهتر است پيش از تاسيس برآوردي از ميزان احتياج جمعيت تهران به مراکز آموزشي گرفته شود، زيرا ممکن است مراکز آموزشي موجود در تهران جوابگوي جمعيت حاضر باشد و نيازي به تاسيس يک دانشگاه جديد نباشد.
 
دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران در پايان به کمبود مراکز علمی در مناطق محروم اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر مناطق محروم و شهرهای حاشیه‌ای کشور نیاز به مراکز علمی جهت پرورش و شکوفایی استعدادهایشان دارند، از این رو بهتر است این دانشگاه در یکی از این مناطق تاسیس شود چرا که این اقدام به عدالت نزدیک‌تر است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار