"اريل بن سولومون" تحليلگر روزنامه صهيونيستي "جروزالم پست" در تحليل اخير خود با اذعان به پيروزي هاي مداوم ارتش دولتي سوريه عليه تروريست هاي سوري اذعان کرده است که "بشار اسد" رييس جمهور سوريه با اعتماد به نفسي قابل توجه به مبارزه عليه تروريست ها ادامه خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، تحليلگر "جروزالم پست" با اذعان به قدرت روزافزون اسد مي نويسد "واقعيت آنست که بشار اسد اکنون در مبارزه عليه تروريست هاي سوري مصمم است و مي داند که کشورهاي غربي توان مداخله مستقيم نظامي عليه سوريه را ندارند.

وي در جريان سخنراني روز يکشنبه خود نيز بر ضرورت مقابله با تروريست ها تاکيد کرد.

ظرف هفته هاي اخير نيروهاي وفادار به اسد و نيروهاي ارتش دولتي سوريه موفقيت هاي گسترده اي را در غلبه بر تروريست هاي سوري کسب کرده اند.

اسد همچنين مي داند که اوباما توانايي کافي براي مداخله نظامي مستقيم در سوريه را ندارد. همچنين در طول هفته هاي گذشته در شمال سوريه نيز درگيري هاي ميان اعضاي گروه تروريستي موسوم به "جبهه النصره" و کردهاي سوريه در جريان بوده است که خود بيش از پيش بر تغيير معادله به نفع اسد موثر بوده است. درگيري ميان واحد مردمي کرد در شمال سوريه با تروريست هاي سوري بصورت روزانه انجام مي شود و شدت يافته است." 
برچسب ها: اسد ، جروزالم ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار