رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: انقلاب ما مانند یک چراغی در دنیای تاریک است، اما امروزه به صورت مکرر تلاش می کنند این چراغ را خاموش کنند، شما باید تلاش کنید تا این چراغ خاموش نشود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ غلامعلي حدادعادل در ضیافت افطار انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران که عصر امروز دوشنبه (۱۴ مرداد) برگزار شد، با اشاره به اهمیت دانشگاه اظهار داشت: تجربه ۵۰ سال دانشگاهی به من این را می گوید که صراط مستقیم راه دانشگاه است و باید قدر انقلاب و نظام و اسلام را بدانیم.
 
وی ادامه داد: انقلاب ما مانند یک چراغی در دنیای تاریک است، اما امروزه به صورت مکرر تلاش می کنند این چراغ را خاموش کنند، شما باید تلاش کنید تا این چراغ خاموش نشود.
 
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس به مکتب های کشورهای غربی اشاره و افزود: کشورهای غربی با مکتب های ضد دین متعددی مانند پوزيتيويسم (تجربه گرایی)، بنیاد ستیز، داروينیسم ، مارکسیسم و غیره نتوانستند دوام پیدا کنند. همه فکر می کردند با تکیه بر علم کار درست می شود، اما خوشبختی حاصل نشد. تزویر ،دروغگویی، سلطه طلبی نتایج بی دینی آنهاست.
 

 
وی به تحولات مصر اشاره کرد و گفت: مرسی تلاش داشت که بگوید در مصر بیداری اسلامی وجود دارد اما با آمریکایی ها و عربستان همگرا بود. با سوریه عناد داشت و قطع ارتباط کرد، ولی بالاخره آمریکایی ها به این تبعیت مرسی هم راضی نشدند و برکنارش کردند.
 
اين نماینده مجلس به وضعیت سوریه اشاره کرد و گفت: سوریه در خط مقدم جبهه مقاومت تسلیم نشد، با ایران و حزب الله ارتباطش را حفظ کرد، اما کل دنیا متحد شدند تا این کشور را سرنگون کنند.
 
وی تصریح کرد: با لبخند آمریکا مشکل حل نمی شود، عناد آمریکا به خاطر اسلام و انقلاب و استقلال ما است با عقب نشینی مقابل آمریکا مشکلات حل نمی شود. نباید به خاطر تحریم و فشار سیاسی از حق گذشت، لذا راه درست امروز راه مقام معظم رهبری است که ترسیم کردند.
 
حدادعادل با اشاره به انتخابات اخیر، خاطرنشان کرد: انتخابات برگزار شد، از یک جهت حماسه سیاسی محقق شد و این بیانگر اقتدار و عزت ماست. امیدواریم این دولت بتواند یک اعتدالی در جامعه حاکم کند تا از متخصصین و صاحب نظران استفاده شود.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: حدادعادل ، دانشگاه ، تهمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار