محمدرضا توپچی اعتقاد دارد؛ فداراسیون کشتی ایران با توجه به برنامه ها وفعایت های متعددی که دارد هم اکنون با کمبود بودجه مواجه است.

محمد رضا توپچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:حقیقت امر این است که با توجه به تعداد اردوها و همچنین اعزام هایی که در چند ماه گذشته داشتیم  فدارسیون با کسر بودجه مواجه شده و به همین دلیل بیش از گذشته با مشکلات مالی روبرو هستیم.

وی درباره اتفاقی که برای فرنگی کاران نوجوان در مغلوستان رخ داد گفت: برخی ها به دنبال بزرگ نمایی این موضوع هستند در حالی که اتفاق خاصی نبود با توجه به یک سری ناهماهنگی ها و از آنجا که ما سفارتخانه در کشور مغولستان نداریم پول اسکان اعضای تیم مقداری دیرتر به دست آنها رسید.

دبیر فدارسیون کشتی تصریح کرد: به هر حال بعضی اوقات شرایط آنطور که انتظار می رود پیش نمی رود و ما هم می پذیریم که در مغولستان فرنگی کاران نوجوان تا اندازه ای اذیت شدند اما پرداختن بیش از حد به این موضوعات در آستانه مسابقات جهانی خیلی هم نمی تواند به کشتی کمک کند.

وی افزود: شما در نظر بگیرید اکثر فدراسیون ها به دلیل مشکلات مالی اعزام های خود را لغو می کنند و از سوی اصحاب رسانه نیز با هیچ واکنشی روبرو نمی شوند اما از آنجا که حساسیت ها در کشتی زیاد است ما مجبور هستیم همواره تیم های ملی را در همه رده های سنی به مسابقات مختلف بفرستیم که در این راه ممکن است مشکلاتی هم بوجود آید در نتیجه بیشتر مورد انتقاد قرار می گیریم.

توپچی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود فدارسیون کشتی به طور رسمی از فرنگی کاران نوجوان عذر خواهی می کرد گفت:من به عنوان نماینده فدارسیون در هنگام بازگشت تیم فرنگی نوجوانان از مغلوستان در فرودگاه حاضر شدم و از تک تک بچه ها عذر خواهی کردم اما قبول دارم که می توانستیم دلجویی مناسب تری را از این عزیزیان داشته باشیم.

دبیر فدارسیون کشتی در خاتمه با بیان این که باید به فکر مسابقات جهانی باشیم خاطرنشان کرد:در هرصورت باید از این مرحله عبور کنیم چرا که تیم های ملی کشتی کشورمان در هر سه رده سنی مسابقات جهانی را پیش رو دارند و هر چقدر حواشی از آنها دورتر باشد کسب موفقیت قابل دسترس تر خواهد بود در نتیجه امیدوارم در این روزهای حساس تمامی دوستداران کشتی با همدلی کمک کنند تا کشتی ایران بار دیگر بتواند در این میدان ها افتخار آفرین باشد./آق
برچسب ها: توپچی ، کشتی ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار