معاون برنامه ریزی استاندار قم گفت:خبرنگاران با اطلاع رسانی مناسب از فعالیت‌های انجام شده در جامعه و شفاف‌سازی، پلی برای تعامل میان مسئولان و مردم هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید رضا دهناد ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران رسالت سنگین انتشار فعالیت‌های انجام شده در سطح جامعه را بر عهده دارند.

وی به جایگاه والای خبرنگاران اشاره و بیان داشت: خبرنگاران در حال حاضر اطلاع‌رسانی دو سویه را انجام می‌دهند و از آنان می‌توان به عنوان پلی برای اطلاع‌رسانی بین حاکمیت و مردم یاد کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم اضافه کرد: عملکرد رسانه‌ها در حال حاضر به گونه‌ای است که به عنوان تجمیع کننده مطالبات و نیازهای مردم و انتقال آن به بخش حاکمیتی محسوب می‌شوند و در مقابل اقدامات انجام شده را از سوی حاکمیت به مردم منتقل می‌کنند که این موضوع بسیار قابل اهمیت است.

این مقام مسئول به نقش مهم خبرنگاران استان اشاره و ابراز داشت: خبرنگاران با طرح موضوعات گوناگون از دو جنبه نظارتی و شفاف‌سازی به صورت شایسته فعالیت کنند.

وی به جنبه نظارتی خبرنگاران در سطح جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: خبرنگاران به عنوان چشمان امین مردم بر فعالیت‌های مسئولان به صورت جدی نظارت می‌کنند.

دهناد اضافه کرد: خبرنگاران با شفاف‌سازی اقدامات انجام شده در سطح جامعه، مردم را از این فعالیت‌ها آگاه می‌کنند.

وی تصریح کرد: شفاف‌سازی در فضای اطلاع‌رسانی تأثیر بسیار مثبتی در جامعه دارد و خدمت‌گزاران به صورت شایسته مورد تشویق قرار می‌گیرند.

وی افزود: خبرگزاری فارس متناسب با فضای روز کشور اطلاع‌رسانی می‌کند و در بیان اخبار به نوعی عمل کرده که مردم به این خبرگزاری اطمینان کامل دارند به همین دلیل می‌شود از خبرگزاری به عنوان مرکز اطلاع رسانی طراز اول کشور یاد کرد./س

برچسب ها: قم ، خبر ، نگار ، پل ، تعامل ، مسئول ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.