سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل فرودگاه قم و شهر فرودگاهی از راه‌اندازی ایستگاه ویژه جابجایی مسافر به این فرودگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین کریمی اظهار داشت: این ایستگاه با همکاری شرکت اتوبوسرانی شهرداری قم جنب پل منتهی به امامزاده جمال راه‌اندازی شده و با قرار گرفتن اتوبوس‌های ویژه فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی در این ایستگاه، جابجایی مسافر به فرودگاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از تمام مردم و شهروندان خوب قمی و همچنین سرمایه‌گذاران گرانقدر دعوت می‌کنیم به منظور بازدید از بخش‌های مختلف پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی از امکاناتی که در این ایستگاه پیش‌بینی شده استفاده کنند.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل فرودگاه قم و شهر فرودگاهی اضافه کرد: هر هفته روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه در دو نوبت (راس ساعت 9 و 12) اتوبوس‌های این فرودگاه آماده هستند تا علاقمندان را برای بازدید از این پروژه به فرودگاه منتقل کنند.

وی تصریح کرد: با جدیت و پشتکار تمام عوامل پرتلاش این پروژه، مراحل احداث فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی روند رو به رشدی را طی می‌کند و با حمایت‌های مردم که تاکنون اعتماد خوبی به این پروژه کرده‌اند، در آینده‌ای نزدیک نخستین فرودگاه بین‌المللی خصوصی در قم راه‌اندازی شده و خدمات ارزنده آن به عموم شهروندان قمی ارائه خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، جابجا ، مسافر ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.