عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: صداقت، امانت‌داری، شناختن خطوط دوست و دشمن از جمله صفاتی است که یک خبرنگار باید داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله حسن ممدوحی ضمن تبریک فرا رسیدن 17 مرداد به خبرنگاران اظهار کرد: صداقت، امانت داری، شناختن خطوط دوست و دشمن از جمله صفاتی است که یک خبرنگار باید داشته باشد.

وی افزود: در صورتی که شخصی خود را اهل قلم و رسانه بداند و چنین صفاتی را نداشته باشد شایسته نیست عنوان خبرنگار را با خود به یدک بکشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبرنگاری را رسالتی سنگین دانست و بیان کرد: در انجام این رسالت حفظ امانت‌داری و ولایت‌مداری مهم‌ترین اصل است که خبرنگاران باید به آن پایبند باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خویش با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری فارس، به عنوان یک منبع خبری تصریح کرد: این خبرگزاری توانست رسم امانت‌داری را در همه عرصه‌ها به خوبی رعایت کند.

ممدوحی این خبرگزاری را منبعی موثق و قابل اطمینان دانست و گفت: این خبرگزاری توانست با اطلاع‌رسانی مناسب و درج اخبار صحیح در انتخابات ریاست جمهوری به صورت موفقیت‌آمیز عمل کرده و در شادی پیروزی ملت سهیم باشد./س

برچسب ها: قم ، شناخت ، خطوط ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.