رئيس جهاد دانشگاهي گفت: طي سه سال گذشته يک هزار عنوان کتاب يعني در هر سال بيش از 300 عنوان کتاب توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهي منتشر شد.

دکتر محمد حسين يادگاري  رئيس جهاد دانشگاهي در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهي طي سال هاي متمادي روزانه يک کتاب تازه منتشر کرده است، افزود: همجنين سالانه بيش از 300 عنوان کتاب به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهي منتشر مي شود که در سال جاري (1392) نيز اميدواريم که اين ميزان ارتقاء يابد.

وي با اشاره به برگزاري مناظره هاي دانشجويي در دانشگاه هاي کشور توسط جهاد دانشگاهي ادامه داد: سازمان دانشجويان جهاد دانشگاهي در سال جاري تجربه برگزاري مناظره ها و کرسي هاي آزاد انديشي را در دو دانشگاه تربيت مدرس و علوم پزشکي را کسب کرده است.

يادگاري در ادامه به برگزاري جشنواره هاي فرهنگي و دانشجويي توسط معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه فعاليت هاي فرهنگي همچنين دو جشنواره بزرگ دانشجويي از سوي معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي برگزار مي شود که يکي از آن ها جشنواره پايان نامه هاي دانشجويي است که امسال پانزدهمين دوره آن برگزار مي شود و جشنواره کتاب دانشجويي که امسال شاهد برگزاري بيستمين دوره آن خواهيم بود.

رئيس جهاد دانشگاهي در پايان به فعاليت هاي صندوق قرض الحسنه دانشجويان ايران و سازمان فعاليت هاي قرآني اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاري دو سالانه مسابقات بين المللي قرآن دانشجويان مسلمان که چهارمين دوره آن سال آينده برگزار خواهد شد، از مهمترين برنامه و فعاليت هاي سازمان فعاليت هاي قرآني است./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، جهاد ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار