معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ‌برای دومین جشنواره دو سالانه ملی میلاد سرخ بیش از 438 حلقه فیلم ارسال شده است.

نعمت مونسی در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: این فیلم‌ها با محوریت زندگی ائمه اطهار به ویِژه بزرگ پرچمدار نهضت کربلا حضرت سید الشهدا (ع) فلسفه قیام و نهضت آن حضرت در چهار بخش مستند، داستانی، انیمیشن و ویدئویی تهیه و به دبیر‌خانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه فیلم‌های تهیه شده هم اکنون در دست بررسی و داوری است، تصریح کرد: ‌این داوری‌ها تا 22 مرداد ماه ادامه خواهد داشت و در این روز هیئت داوران اسامی فیلم‌های منتخب را اعلام خواهد کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: ‌جشنواره ملی میلاد سرخ به مدت سه روز و در روزهای 4 و 5 شهریور ماه در اردبیل برگزار می‌شود و فیلم‌های منتخب این جشنواره در مجتمع فدک اردبیل به نمایش درمی‌آید.

مونسی عنوان کرد: ‌هفتم شهریور ماه استان دارالاشاد اردبیل میزبان آئین اختتامیه جشنواره میلاد سرخ خواهد بود تا از برگزیدگان و منتخبان این جشنواره تجلیل و تقدیر صورت گیرد.

وی ابراز داشت: در این جشنواره علاوه بر تجلیل از دو تا سه چهره شاخص هنری استان اردبیل از چهره‌های شاخص هنری کشور تجلیل خواهد شد تا قدردان تلاش و زحمات بی‌وقفه هنرمندان دلسوز و فرهیخته باشیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزاری این جشنواره را فرصت استثنایی برای به ظهور و بروز رساندن استعدادهای هنری هنرمندان اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم با توجه و دقت نظر مسئولان و دلسوزان این حوزه بتوانیم از این هنرمندان در تولید آثار فرهنگی و هنری فاخر دفاع کنیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، جشنواره ، میلاد ، سرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.