تاريخ شرکت در اولين مسابقه ملي عکس رضوي «جاده‌ي ولايت» از برنامه هاي يازدهمين جشنواره بين‌المللي امام رضا (ع) به 13 شهريور تغيير يافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در فراخوان اولين مسابقه‌ي عکاسي رضوي «جاده‌ي ولايت»  تاريخ شرکت در مسابقه 14 شهريور اعلام شده بود که با تغييري يک روزه در برگزاري مراسم ورود نمادين کاروان امام رضا(ع) اين مسابقه در 13 شهريور ماه در شلمچه برگزار خواهد شد.

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان خوزستان امروز گفت : همزمان با برگزاري يازدهمين جشنواره فرهنگي هنري امام رضا (ع)، فراخوان اين مسابقه با هدف، اشاعه و ترويج فرهنگ رضوي، آشنايي و شناخت نسبت به مسير ورود حضرت علي بن موسي‌الرضا (ع) به ايران و شناسايي استعدادهاي برتر عکاسي سراسر کشور در عرصه فرهنگ رضوي منتشر شده است.
 
شاکريان افزود موضوع اين مسابقه، عکاسي از مراسم ورود نمادين کاروان امام رضا(ع) است و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند ‌بايد در روز 13 شهريور  با حضور در شلمچه از اين مراسم که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان برگزار مي‌شود عکاسي کنند.

داوري اين مسابقه در سه بخش گروه سني 7 تا 9 سال، 10 تا 12 سال و 13 تا 17 سال انجام خواهد شد .

علاقه‌مندان براي دسترسي به اطلاعات مورد نياز براي شرکت در اين مسابقه مي‌توانند به وبلاگ اين مسابقه  به نشاني aksrazavi.blogfa.com مراجعه کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار