رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران وضعیت تردد در محورهای اصلی استان را شامل کندوان(کرج - چالوس)،هراز،فیروزکوه و کیاسر به ساری امروز عادی و روان توصیف کرد

 

سرهنگ محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:با وجود برخی تغییرات آب و هوایی در چند روز اخیر در مناطق کوهستانی حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران، هم اکنون سطح جاده های مواصلاتی این حوزه خشک و صاف است.

وی از رانندگان خواست تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود:با این وصف رانندگان در محدوده ارتفاعات لاریجان در جاده هراز،ولی آباد در جاده چالوس و گدوگ در جاده فیروزکوه شاهد ابری بودن هوا و مه گرفتگی مسیر خواهند بود.

سرهنگ محمدنژاد همچنین از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان در روزهای پنجشنبه، جمعه این هفته و شنبه هفته آینده خبر داد.

وی گفت:این محدودیت ها به منظور افزایش ایمنی،ایجاد کشش و آسان سازی عبور و مرور وسایل نقلیه در جاده های استان اعمال می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مازندران را دارند خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و هشدارها ، پلیس را در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناگوار یاری کنند.

سرهنگ محمدنژاد به رانندگان هشدار داد با سرعت مطمئن در محورها حرکت کنند تا دچار سانحه نشوند.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد./س

برچسب ها: ترافیک ، روان ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.