فیلم "2 اسلحه" در اولین هفته اکران خود درصدر جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آی ام دی بی، فیلم "2 اسلحه" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 27.4 میلیون دلار درصدر جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: بالتازار کورماکور
نویسندگان: بلیک مسترز و استیون گرانت
بازیگران: دنزل واشینگتن، مارک والبرگ، پائولا پاتون...

خلاصه داستان: دو مامور مخفی مبارزه با مواد مخدر که از هویت یکدیگر بی خبر هستند، در دو باند قاچاق مواد مخدر عضویت پیدا می کنند اما هنگامی که تلاش آنها برای نفوذ به مجموعه و کشف حقیقت با دردسر همراه می شود، این دو مجبور می شوند در کنار یکدیگر قرار گیرند و این در حالی است که اصلا بهم اعتماد ندارند و...

فیلم "گرگ نما" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 21.7 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 95 میلیون دلار رساند و در رتبه دوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: جیمز منگلد
نویسندگان: مارک بامبک و اسکات فرانک
بازیگران: هیو جکمن، ریلا فوکوشیما، ویل یو لی...
خلاصه داستان: پس از اتفاقات "مردان ایکس : آخرین مقاومت"، لوگان / ولوورین به ژاپن سفر می کند، جایی که در آنجا بزودی در می یابد قدرت فناناپذیری اش در حال نابودی است و از طرف دیگر باید با یک سامورایی سریع هم نبردی خونین داشته باشد که...

انیمشن " اسمورف ها 2" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 27.8 میلیون دلار در رتبه سوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: راجا گاسنل
نویسندگان: جی دیوید استم و دیوید ان ویز
صداپیشگان: هانک آزاریا، نیل پاتریک هریس، جیمز مایز...

خلاصه داستان: در این قسمت از انیمیشن اسمورف ها ، اسمورف ها به کمک دوستان نژاد انسانشان، به دنبال آزادسازی یکی از دوستانشان به نام " اسمورفت " هستند. کسی که توسط گارگامل دزدیده شده و وی قصد دارد تا با استفاده از اسمورفت به جادویی پلید دست پیدا کنه که...

فیلم " نیایش" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 13.7 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 109میلیون دلار رساند و در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: جیمز وان
نویسندگان: چاد هایس و کری هایس
بازیگران: ورا فارمیگا، پاتریک ویلسون، لیلی تیلور...

خلاصه داستان: دو کارگاه موارد ناشناخته و ماورایی به نام اِد و لورین ، در جدیدترین تحقیقات خودشان به خانه بزرگی می روند تا پرده از اتفاقات غیر طبیعی های رخ داده در آن بردارند. اما بزودی متوجه می شوند که این پرونده، یکی از متفاوت ترین و عجیب ترین پرونده زندگی آنان است.

انیمشن " من نفرت انگیز 2" در پنجمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 10.4 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 327 میلیون دلار رساند و در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردانان: پیر کافین و کریس رناود
نویسندگان: کن داوریو و سینکو پُل
صداپیشگان: استیو کارل، کریستن ویگ، بنجامین برات...

خلاصه داستان: در قسمت دوم از انیمیشن "من نفرت انگیز " ، گرو که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما...

"بالغ ها 2" در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 8.1 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 116 میلیون دلار رساند و در رتبه ششم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: دنیس دوگان
نویسندگان: فرد ولف و آدام سندلر
بازیگران: آدام سندلر، کوین جیمز، کریس راک...

خلاصه داستان: پس از اتفاقات بی نظیری که در سه ماه تابستان نصیب لِنی ( آدام سندلر ) شد، وی تصمیم میگیرد خانواده اش را به شهر زادگاهش بفرستند تا در آنجا زندگی کرده و به همراه دوستان دوران کودکی اش زندگی را ادامه دهند اما مشکلات جدید و عجیبی برای وی و دوستانش ایجاد می شود که…

انیمشن" توربو" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 6.4 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 69.5 میلیون دلار رساند و در رتبه هفتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: دیوید سورن
نویسندگان: درن لمکه و رابرت دی. سیگل
صداپیشگان: ریان رینولدز، پُل جیاماتی، ساموئل ال جکسون...

خلاصه داستان: یک اتفاق عجیب باعث می شود تا حلزونی صاحب سرعتی باورنکردنی شود. حال این حلزون قصد دارد با استفاده از این قدرت رویای قدیمی اش را زنده کرده و در مسابقات ایندی شرکت کند.

" قرمز 2" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 5.65 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 45.2 میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: دین پاریسوت
نویسندگان: جان هوبر و اریش هوبر
بازیگران: بروس ویلیس، جان مالکوویچ، هلن میرن...

خلاصه داستان: در قسمت سوم " قرمز " مامور بازنشسته سازمان جاسوسی آمریکا یعنی فرانک، بار دیگر اعضای تیمش را جمع می کند تا به سراغ افرادی بروند که قصد دارند دنیا را درگیر مناقشات هسته ای کنند.

" مخمصه" در ششمین هفته اکران خود، با فروشی معادل  4.72 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 150 میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: پُل فیگ
نویسنده: کتی دیپولد
بازیگران: ساندرا بولاک، ملیسا مک کارتی، دمیان بیشیر...

خلاصه داستان: یک مامور ویژه سازمان اف بی آی به نام سارا آشبورن به تازگی مجبور شده همکار خانم بداخلاقی به نام شانون مولینز را که اهل بوستون است در کنار خود تحمل کند و سازمان از این دو خواسته در کنار یکدیگر یک باند مواد مخدر را شناسایی کرده و منهدم کنند. اما قرارگیری این دو نفر در کنار یکدیگر به این آسانی نیست...

"حاشیه اقیانوس آرام" در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 4.57 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 93 میلیون دلار رساند و در رتبه دهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: گیلرمو دل تورو
نویسندگان: تراویس بچام و گیلرمو دل تورو
بازیگران: چارلی هیونام، ادرس اِلبا، رینکو کیکوچی...

خلاصه داستان: داستان فیلم با برآمدن هیولاهایی غول پیکر به نام کایجو از دریاها آغاز می شود . انسانها برای مبارزه با کایجوها ، روبوت هایی به نام جَگِر می سازند که این روبوت ها از طریق ارتباط عصبی با دو انسان کنترل می شوند . اما حتی قدرتمندترین جَگِرها هم توانایی مقابله با کایجوها را ندارند . یک خلبان سابق و یک کارآموز دست به دست هم می دهند و کنترل یک جَگِر بسیار قدرتمند و قدیمی را عهده دار می شوند تا آخرین امیدهای نسل بشر را زنده نگه دارند ..../ي2

برچسب ها: سینما ، گیشه ، گرگ نما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار