سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم صبای قم هم اکنون وضعیت و شرایط خوبی دارد و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی مشکلی ندارند.

محمد کشوری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به این که دو بازی گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم بازیکنان روحیه و انگیزه بسیار بالایی برای بازی مقابل فولاد دارند و اگر مغرور نشوند این بازی را هم پیروز می شویم.

تیم فولاد خوزستان تیم بسیار قوی است مربی و بازیکنان خوب و با شخصیتی دارد و سهمیه آسیایی را هم که پارسال کسب کرده است بنابر این بازی سختی مقابل این تیم داریم

وی در خصوص  وضعیت بازیکنان محروم و مصدوم گفت: بازیکن مصدوم نداریم اما محسن بیات بازیکن محروم است ودر این بازی تیم را همراهی نمی کند.
 
وی در مورد کیفیت بازی های لیگ در این دو هفته گفت: تیم ما هنوز به آمادگی و سطح عالی نرسیدن چند هفته ای طول می کشد تا تیم ها‌ آمادگی و هماهنگی لازم را بدست نیاورند.

سرپرست تیم صبای قم در باره داوری اظهار کرد: تیم ما هم به داوری ها اعتراض داشته است
داور ها مانند بازیکنان هنوز آماده نیستند و با گذشت زمان قضاوت های بهتری انجام می دهد.

کشوری فرد در پایان در خصوص  برنامه ریزی سازمان لیگ بیان کرد: تمامی تیم ها با توجه به این که تیم ملی به جام  جهانی صعود کرده باید به تیم ملی کمک کنند اما برنامه ریزی سازمان نباید طوری باشد که با تعطیلی لیگ به باشگاه ها لطمعه وارد شود بلکه سازمان باید طوری برنامه ریزی کند که هم تیم ملی از بازیکنان بهره مند شود هم باشگاه ها از بازیکنان خود بتوانند استفاده کنند و لطمه ای نبینند./آق
برچسب ها: کشوری فرد ، صبا ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار