تیم‌‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در سومین دیدار خود در لیگ سیزدهم با قضاوت شاهین حاج‌بابایی در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، یکی از تیم‌های موفق دو هفته آغازین بازی‌های سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم صبای قم است که تاکنون دو مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و یکی از دو تیم بالانشین جدول رده بندی لیگ برتر محسوب می‌شود.

این دیدار رویارویی فوتبالیست‌های نسل قدیم به عنوان مربیان با سابقه فوتبال کشورمان یعنی حسین فرکی در فولاد خوزستان و محمد مایلی‌کهن در تیم صبای قم است که تقابل تفکرات این دو مربی می‌تواند در مصاف رو در روی بازیکنان صبا و فولاد با یکدیگر بر جذابیت‌های این مسابقه بیافزاید.

بعد از اینکه هفته گذشته علاقه‌مندان به فوتبال شاهد رویارویی محمد مایلی‌کهن با یک مربی خارجی در ملوان و یک مربی جوان و جویای نام به نام یحیی گل‌محمدی در تیم نفت تهران بودند و مایلی‌کهن گوی سبقت را از هر دوی آنها ربود، فوتبال دوستان قمی این هفته هم می‌توانند شاهد تقابل اندیشه‌های دو تن از فوتبالیست‌های خوشنام کشورمان و دو تن از با تجربه‌ترین مربیان فوتبال کشورمان باشند، زیرا این مهم در مصاف صبا و فولاد و تقابل تفکرات محمد مایلی‌کهن و حسین فرکی محقق می‌شود.

مسابقه صبای قم و فولاد خوزستان از سومین هفته دیدارهای دور رفت سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 22 سه‌شنبه پانزدهم مرداد‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

مسابقه صبا و فولاد در حالی به میزبانی قم برگزار می‌شود که صبای قم در هفته نخست با یک گل از سد ملوان گذشته است و در هفته دوم موفق شده تیم نفت تهران را با نتیجه دو بر یک مغلوب کند، اما فولادی‌ها در هفته نخست با دو گل به سپاهان اصفهان باختند و در هفته دوم با یک گل بر تیم فجر شهید سپاسی شیراز غلبه کردند./س

برچسب ها: قم ، تقابل ، صبا ، فولاد ، قضاوت ، شاهین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.