وزير جديد وزارت راه و شهرسازي بايد با ورود بخش خصوصي و همچنين استفاده از فاينانس داخلي و خارجي وضعيت حمل و نقل را در کشور بهبود داده تا پروژه هاي نيمه تمام تکميل و از طولاني شدن زمان پروژه ها جلوگيري به عمل آوريم.

مهرداد لاهوتي عضو کميسيون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه منابع دولت منابع محدودي است گفت حداکثر اعتبارات در بخش حمل و نقل کشور در بودجه دولت نزديک به 6 تا 7 هزار ميليارد تومان است که در صورت تخصيص کامل باز هم با کمبود بودجه در اين بخش مواجه هستيم.

وي در ادامه افزود: به منظور دستيابي به اهداف خطوط ريلي، هوايي و زميني نيازمند تخصيص اعتبارات مناسب در بخش هاي مختلف حمل ونقلي هستيم.

لاهوتي تصريح کرد: وزير جديد وزارت راه و شهرسازي بايد با ورود بخش خصوصي و همچنين استفاده از فاينانس داخلي و خارجي وضعيت حمل و نقل را در کشور بهبود داده تا پروژه هاي نيمه تمام تکميل و از طولاني شدن زمان پروژه ها جلوگيري به عمل آوريم.

عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در خصوص مسکن مهر اظهار داشت: مسکن مهر تمرين خوبي براي الگوبرداري دولت جديد است تا نقاط قوت اين طرح ادامه داشته و  نقاط ضعف برطرف شود.

وي با بيان اينکه اصلاحات بانکي يکي از موضوعات مورد نظر در دولت جديد به شمار مي آيد گفت: اختصاص تسهيلات بانکي مناسب به کلان شهرها در خصوص تامين مسکن از موضوعات اصلي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به وزير پيشنهادي وزارت راه و شهرسازي بوده است که اميدواريم با افزايش اين تسهيلات زمينه براي خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه فراهم شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن ، مهر ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار