دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: حضور چند کشتی‌گیر قمی در تیم‌های ملی فرنگی و آزاد بیانگر توانمندی این رشته در قم است و قطعا تاثیر مثبتی در حرکت رو به پیشرفت آن خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد رضایی اظهار کرد: خوشبختانه تلاش و پشتکار کشتی‌گیران قمی و حضور موفق آنها در مسابقات قهرمانی و لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور موجب شده است تا توانمندی آنها بیش از پیش نمایان شود.

وی با اشاره به حضور چندین کشتی‌گیر قمی در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان افزود: تمام کشتی‌گیران قمی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور حضور یافته و با درخشش در این مسابقات به تیم ملی دعوت شده‌اند.

دبیر هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: به جز تیم ملی جوانان که در ترکیب تیم اعزامی آن به رقابت‌های قهرمانی جهان انصافا جای کشتی‌گیران قمی خالی است و تنها یک مربی از کشتی قم در این پیکارها حضور خواهد داشت، در بین دعوت‌شدگان به مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم‌های نوجوانان و بزرگسالان کشتی فرنگی کشورمان شاهد حضور کشتی‌گیران توانمند قمی هستیم.

رضایی عنوان داشت: در این اردو فرنگی کارانی که در رقابت‌های جام کازاراشویلی گرجستان و همچنین قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان درخشان ظاهر شدند از جمله علی فتاحی‌منش، محمدجواد رضایی و مهدی ابراهیمی از قم، شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان دارند.

دبیر هیئت کشتی استان قم یادآور شد: اتفاقات خوبی در سال‌های اخیر در کشتی قم رخ داده و امروز شاهد هستیم که هیئت کشتی قم یکی از هیئت‌های برتر و موفق کشتی کشور است و کشتی‌گیران قمی حتی در کشتی آزاد نیز توفیقات خوبی به دست آورده‌اند./س

برچسب ها: قم ، وجود ، کشتی ، گیر ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.