معاون توانمندساز، کارآفريني و مشارکت هاي مردمي سازمان رفاه و خدمات و شهرداري تهران، از تشکيل کارگروه هاي تخصصي کارآفريني خبر داد.

رمضان لطفي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در تشريح اين خبر با اشاره به اينکه شبکه سازي اجتماعي و اقتصادي از چشم اندازها و اهداف کلان در حوزه مديريت شهري و نيز اجتماعي و فرهنگي است، اظهار داشت: اين موضوع در حوزه کارآفريني با اقداماتي از سوي شهرداري در ايجاد خانه هاي کارآفريني، کارگروه هاي تخصصي توام بوده است.
وي با تاکيد بر فعاليت بيش از 10 هزار نفر از صاحبان کسب و کار کوچک و مشاغل خانگي در قالب سه هزار کارآفرين برتر و 7 هزار خود اشتغال در خانه هاي کارآفريني مناطق 22 گانه شهر تهران افزود: ايجاد بانک اطلاعاتي ويژه اين افراد و طبقه بندي آنان در حوزه هاي کشاورزي، صنعت، خدمات، فنآوري، سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي سبب ايجاد کارگروه هاي تخصصي و توسعه فعاليت ها در اين راستا شده است.
معاون توانمندسازي سازمان رفاه تصريح کرد: تبادل نظر، شناسايي ظرفيت ديگر کارآفرينان در جهت پيشبرد اهداف، کمک در خصوص نيروي انساني، انتقال تجربه و حتي مبادله کالا از کارآفرينان در ديگر حوزه ها از اهداف تشکيل کارگروه هاي تخصصي کارآفريني است.
لطفي ادامه داد: ارائه دريافت خدمات کارشناسي در اين کارگروه ها سبب توليد بيشتر در کارآفرينان شده که اين امر آنان را در جهت جذب نيرو و اشتغال بيشتر سوق خواهد داد و به نوعي منجر به تحقق بيانات مقام معظم رهبري در رابطه با جهاد اقتصادي و بهره گيري از توليدات داخلي مي شود.
وي گفت: عرضه محصولات کارآفرينان تاکنون به صورت برپايي بازارچه هاي موقت بوده که ايجاد فروشگاه هاي دائمي جهت فروش اين محصولات از ديگر برنامه هاي حوزه سازمان رفاه و خدمات شهرداري در جهت حمايت از کارآفرينان و رفع دغدغه آنان در جهت بازاريابي و فروش توليدات آنان است.
معاون توانمندسازي سازمان رفاه با تاکيد بر وجود 3000 صاحب کسب و کار و مشاغل خانگي در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران، خاطرنشان کرد: هدف از تشکيل کارخانه ها، کارگروه ها و فروشگاه هاي کارآفريني، استفاده شهروندان هر منطقه از پتانسيل و ظرفيت همان منطقه است./ف
برچسب ها: معاون ، کارآفرینی ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار