رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از پاتک شبانه پليس به مرکز بسته بندي حشيش خبر داد و گفت: از اين باند بيش از 55 کيلو گرم حشيش بسته بندي کشف و ضبط شد.

سرهنگ کارآگاه سعيد ليراوي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: در پي اطلاعات به دست آمده در خصوص توزيع و پخش حشيش در سطح پايتخت، کارآگاهان حوزه مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موظف شدند تا رسيدگي به اين پرونده را در دستور العمل کار خود قرار دهند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: در اين راستا ماموران پس از چندين هفته فعاليت اطلاعاتي در مناطق حضور قاچاقچيان، موفق شدند يکي از اعضاي اين باند را که در حال تردد و پخش مواد مخدر توسط يک دستگاه خودرو ام وي ام بود شناسايي و دستگير کنند.

اين مقام مسئول انتظامي افزود: ماموران دربررسي از خودرو متهم قريب به 27 کيلو گرم حشيش کشف و ضبط کردند.

وي با اشاره به همکاري متهم با پليس گفت: متهم آدرس مخفيگاه و مرکز اصلي بسته بندي مواد مخدر در منطقه بومهن را به ماموران داد و عوامل اين حوزه نيز سريعا با هماهنگي مقام قضايي به بومهن اعزام شدند.

ليراوي خاطرنشان کرد: ماموران با محاصره کامل مخفيگاه متهمان، وارد منزل مورد نظر شدند و توانستند پس از دستگيري 4 متهم که از اعضاي ديگر اين باند بودند، در بررسي دقيق از منزل بيش از 28 کيلو مواد حشيش بسته بندي شده کشف و ضبط کنند.

گفتني است تمامي متهمان با اعتراف به فعاليت خود در سطخ شهر تهران، جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي ارجاء شدند.
برچسب ها: لیراوی ، پلیس ، تهران ، دستگیر ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.