هیچگاه در حیات پدرم به دلیل عشق و علاقه به وی سفری نرفتم.

مهدیه الهی قمشه ای شاعر و پژوهشگر در خصوص ضیافت الهی و برکات ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و برکت است و  خوشحالم که در گردهمایی شاعران حضور پیدا کردم.

وی افزود: باید آیینه دل خود راز تیرگی خودخواهی و خودبینی پاک کنیم تا از آن شراب معرفت بهره مند شویم.

الهی قمشه ای با اشاره به کتاب جدید خود ابراز داشت: یک دوره مثنوی را خلاصه کرده ام و تمامی نکات آن را خارج کرده و اکنون در آستان قدس رضوی، به چاپ رسیده است.

این پژوهشگر کشورمان با اشاره به کتاب دیگری از خود، افزود: کتابی هم به چاپ رسیده  که نام آن خاطرات من با مرحوم پدر است به این دلیل که من تا 35 سالگی پیش پدرم بودم و به قدری  از مصاحبت با او لذت می بردم که هیچگاه تا حیات پدر به سفر نرفتم.

وی ادامه داد: پدرم همیشه به من سر می زد و هر روز به دیدن یکدیگر می رفتیم و  وی همیشه می گفت، مهدیه منزل تو ایستگاه عشاق است.

* ادبیات حلقه اتصال ایرانی ها است

قمشه ای خطاب به جوانان علاقه مند به شعر  و ادبیات گفت: بیشتر جوانها دوست دارند به شعر روی بیاورند و من معتقدم هر کاری که آدمها بخواهند انجام دهند نیاز به شوق ذاتي داشته و خوشبختانه ادبیات حلقه اتصال ما ایرانی ها است.

وی تصریح کرد:  جوانان با پشتکار و بهره مندی  از قرآن کریم به عنوان بهترین گنجینه بشر می توانند به همه چیز برسند  این امر جز در سایه تلاش امکان پذیر نخواهند بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار