رئیس فدراسیون تیر اندازی گفت: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قول تامین بودجه برای رسیدگی به وضعیت خوابگاه داده بودند اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیر اندازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از وضعیت نامساعد خوابگاه باخبر هستم در همین راستا با مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صحبت کرده و از آنها قول همکاری گرفتم، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و قول ها عملی نشده است. با توجه به نزدیک شدن به زمان انتقال دولت مشخص نیست که همکاریها از سوی دولت قدیم صورت می گیرد یا جدید.

وی افزود: مشکل تنها به خوابگاه مربوط نمی شود، در ماه مبارک رمضان به سر می بریم اما وضعیت کیفی و کمی تغذیه ورزشکاران نیز در حد مطلوبی نیست، با وجود این شرایط باید برای اینکه سقفی بالای سر تیر اندازان است، خدا را شکر کنیم. با توکل به خدا به زودی مشکلات مربوط به امکانات را حل کرده و وضعیت مناسبی را برای ورزشکاران تدارک می بینیم مدتها است که به سختی امورات فدراسیون را گذران می کنیم. افزایش قیمت ارز تمام برنامه های ما را حتی برای تدارک مهمات و اسلحه بر هم زده است که با عنایت مسئولان به این جریانات نیز باید پایان داد.

هاشمی در خصوص شایعات مربوط به ریاستش در کمیته ملی المپیک اظهار داشت: پیشنهادی برای قبول این سمت نداشته ام با توجه به گرفتاری و مسئولیت هایی که بر عهده دارم درگیری کاری تازه ای را قبول نخواهم کرد.

در صورتیکه یک از گزینه های ریاست کمیته ملی المپیک باشم چند روز می اندیشم اما به احتمال زیاد جوابم منفی خواهد بود./آق

 

برچسب ها: دولت ، عملی ، قول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار