شمار زيادي از تروريستها از جمله سرکرده گروه موسوم به "لواء التوحید"در مناطق مختلف سوريه کشته يا زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، شمار زيادي از افراد مسلح ترروريست در شهر دير الزور و حومه آن در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه کشته يا زخمي شدند. 

نيروهاي ارتش سوريه با اعضاي يک باند تروريستي مسلح در نزديکي مسجد فردوس در محله جبيله در شهر دير الزور درگير شدند و شماري از تروريستها را کشتند و تعداد ديگري را زخمي کردند.

نيروهاي ارتش همچنين چندين مخفيگاه و محل تجمع تروريستها را در محله هاي صناعت، رشديه و حويقه در دير الزور منهدم و تلفات سنگيني به تروريستها و اسحله و مهمات و تجهيزات جنگي آنان وارد کردند.

همچنين نيروهاي ارتش به محل تجمع تروريستها در نزديکي ايستگاه رفع در روستاي جفره و مريعيه يورش بردند و شماري از افراد مسلح را کشتند و تجهيزات جنگي آنها را نيز منهدم کردند .

نيروهاي ارتش سوريه همچنين تلاش تروريستها را براي ورود از محله جوبر به منطقه وادي عين ترما در ريف دمشق دفع کردند و شماري از تروريستها را کشتند.

تعدادي از تروريستهايي که در اين درگيري کشته شدند از اتباع کشورهاي عربي بودند و شماري از افراد مسلح تروريست نيز در اين درگيري زخمي شدند و بقيه گريختند.

همچنين پس از آنکه گروههاي مسلح آغاز جنگ سرنوشت ساز را در حلب اعلام کردند 273 فرد مسلح در نزديکي زندان مرکزي حلب در  درگيري با نيروهاي ارتش سوريه کشته شدند. اين شديدترين حمله افراد مسلح به اين زندان بود. روزنامه الوطن چاپ سوريه نوشت : به تجهيزات نظامي افراد مسلح در اين حمله خسارات زيادي وارد شده است . 

هشت زنداني نيز در زندان مرکزي حلب در حمله خمپاره اي به اين زندان کشته شدند . بدين ترتيب شمار زندانياني که در  حملات افرا مسلح کشته شدند به 100 نفر رسيده است.

در عين حال، سرکرده گروه موسوم به "لواء التوحید" هم در درگیری های حومه لاذقیه کشته شد. 

خبرنگار العالم هم از هلاکت شماری از عناصر مسلح خبر داد که قصد داشتند به شهرک "القصور" در حمص نفوذ کنند.

در شهرک "جوره الشیاح" در حمص هم شماری از عناصر مسلح در عملیات نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند.

شماری از عناصر مسلح نیز که قصد داشتند به منطقه "الاشرفیه" شهر حمص نفوذ کنند، به دست نیروهای ارتش کشته شدند.

خبرنگار العالم همچنین از ادامه درگیری های شدید اطراف زندان مرکزی "حلب" خبر داد. عناصر مسلح با یورش به این زندان قصد تصرف آن را دارند

درعين حال يک مخفيگاه سرّي تروريستها در زير يکي از خانه ها در حومه شهر بانياس در استان طرطوس کشف شد.  در اين مخفيگاه سرّي  مقادير زيادي تجهيزات مسروقه پزشکي، لباسهاي نظامي مسروقه و پلاکهاي مسروقه موتور سيکلت و قطعات سلاحهاي روسي کشف و مصادره شد.
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، طرطوس ، هلاکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار