معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان گفت: به زودی سود حاصل از فروش قانونی سوخت در شهرستان‌های هیرمند و سراوان پرداخت می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده وز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استاندار اظهار داشت: در شهرستان‌های هیرمند و سراوان که فروش‌قانونی سوخت توسط مرزنشینان انجام شده‌ است باید به فوریت سود حاصل از اینکار پرداخت شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان با بیان اینکه از این به بعد باید سود حاصل از فروش قانونی سوخت به صورت ماهیانه به مرزنشینان پرداخت شود، افزود: پس از سه ماه آغاز طرح ، انتظاری در مردم ایجاد شده است، این پول متعلق به دولت نیست و باید به مرزنشینان پرداخت شود.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان اعطای نخستین مجوز فروش سوخت توسط مرزنشینان استان را مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: در مورد ورود و خروج کالا‌ از توسط مرزنشینان نیز مجوز‌های کسب شده منتظر صدور کارت‌هستیم، البته نزدیک به 159 هزار کارت در این زمینه تحویل شده و مابقی هم صادر می‌شود.

شیخ زاده با سخت‌کوش خواندن نیروی مرزبانی در حراست از مرز‌های کشور، گفت: باوجود تلاش‌های فراوان نیرو‌های مرزبانی در گرمای بیش از 50 درجه‌ای استان، هنوز شاهد قاچاق سوخت هستیم و این پدیده به صورت صددرصد مهار نشده است.

وی در پایان به اقدامات برخی قاچاقچیان برای شکست خوردن طرح فروش قانونی سوخت توسط مرزنشینان اشاره کرد و ابراز داشت: قاچاقچیان با هدف مبارزه، با تبانی با آنسوی مرز خواهان شکست این طرح هستند که تاکنون به موفقیتی نرسیده‌اند./س

برچسب ها: پرداخت ، سود ، سوخت ، مرزنشینان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.