مهلت ثبت نام تیم هایی که تمایل به حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به پایان رسیده است.

منوچهر پورحسن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مهلت ثبت نام و ارسال مدارک باشگاه ها برای حضور در مسابقات لیگ برتر به پایان رسیده و تاکنون تیم های سپاهان، پیکان، آلومینیوم، المهدی بندر عباس، میزان خراسان، شهرداری ارومیه، متین ورامین، شهرداری زاهدان و باریج اسانس کاشان مبالغ ورودیه خود را پرداخت کرده اند.

**کاله همچنان در سکوت

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در ادامه یادآور شد: هنوز مسئولان تیم والیبال کاله آمل برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال هیچ اقدامی نکرده اند و تماسی از سوی آنها گرفته نشده است این امر در حالی است که کاله آمل سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ را کسب کرده بود.

وی تصریح کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه کاله آمل هرچه سریعتر نسبت به پرداخت ورودیه و بدهی های فصل گذشته خود اقدام کنند.

پورحسن در خصوص دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر فصل گذشته اظهار داشت: مسئولان باشگاه پیشگامان کویر یزد طی ارسال نامه ای از فدراسیون خواستند که تا 20 مرداد به آنها مهلت دهیم تا نسبت به پرداخت ورودیه اقدام کنند. همچنین به هیئت والیبال آذربایجان شرقی هم تا 25 مرداد مهلت دادیم که نسبت به ارسال مدارک اقدام کنند. این تصمیم به خاطر نامه ای که از سوی "اسبقیان" رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال شد، گرفته شد.

**اردکانی ها در پی فروش امتیاز

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال افزود: تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان از حضور در لیگ برتر امسال انصراف داده است. به آنها اعلام کرده ایم که نسبت به فروش امتیاز لیگ برتری خود اقدامات لازم را انجام دهند. در این صورت است که یکی از تیمهای بانک کشاورزی و یا بازرگانی جواهری گنبد را به عنوان تیم جایگزین معرفی خواهیم کرد. اردکانی ها تا روز سه شنبه 15 مرداد مهلت دارند تا نسبت به واگذاری امتیاز اقدام کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار