حجت‌الاسلام حسن روحانی در دیدار معاون نخست وزیر هند با قدردانی از حضور مقامات آن کشور در مراسم تحلیفش، روابط دو کشور را مهم و تاریخی خواند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در دیدار معاون نخست وزیر هند با قدردانی از حضور مقامات آن کشور در مراسم تحلیفش، روابط دو کشور را مهم و تاریخی خواند.
 
وی تأکید کرد: روابط ایران و هند در آینده در تمامی عرصه‌ها بیش از پیش توسعه خواهد یافت.
 
رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه ابراز امیدواری کرد با همکاری خوب مقامات ایران و هند، روابط راهبردی و مؤثر تهران - دهلی آثار و برکات شایسته‌ای برای ملت‌ها و دولت‌های دو کشور و سایر کشورهای منطقه به‌دنبال داشته باشد.
 
دکتر روحانی همچنین همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های گوناگون را خوب و سازنده خواند و تأکید کرد: موانع و مشکلات موجود نیز با تلاش مقامات دو کشور برطرف شود.
 
حامد انصاری معاون نخست ‌وزیر هند نیز در این دیدار، با ابلاغ سلام‌های گرم و تبریک رئیس‌ جمهور و نخست‌ وزیر هند به حجت‌الاسلام روحانی و ملت ایران گفت: ما معتقدیم روابط خوب ایران و هند نباید محدود به روابط تجاری و مبادله‌ای نظیر نفت و گاز شود.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی در روابط دو کشور، این روابط را باید در تمامی عرصه‌ها گسترش داد و این امر مورد تاکید و حمایت کامل مقامات هندی قرار دارد.
 
معاون نخست ‌وزیر هند به‌منظور شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران که عصر امروز (یکشنبه) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به ایران سفر کرده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دکتر ، روحانی ، دیدار ، ایران ، هند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار