برخی از تحصن کنندگان در میدان "رابعه العدویه" با توجه به تهدیدات وزارت کشور درباره پایان دادن به تحصن در آنجا، تحرکات برخی خودروهای ارتش را به حساب تلاش برای اقدام علیه تحصن کنندگان گذاشته اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ؛" عبدالبصیر حسن" خبرنگار این شبکه در گفتگویی درباره اخبار منتشر شده در خصوص تلاش نیروهای ارتش و پلیس مصر برای ربودن تحصن کنندگان از میدان رابعه العدویه گفت: همانطور که در گزارش ها آمده است گروهی از تحصن کنندگان در میدان رابعه العدویه صبح امروز با خروج از نوار امنیتی ایجاد شده در اطراف محل تحصن در رابعه العدویه اقدام به تظاهرات کردند که برخی آن را آغاز تظاهرات میلیونی «دعا علیه ظالمان» می دانند. در همین چارچوب برخی افراد از تحرکات مشکوک برخی خودروهای پلیس و ارتش در اطراف میدان رابعه العدویه خبر دادند .

برخی از تظاهرکنندگان اعلام کردند با توجه به اعلام تصمیم وزارت کشور برای پایان دادن به تحصن در این میدان، شاید هدف از این تحرکات اقدام علیه تحصن کنندگان باشد.

مقامات وزارت کشور اعلام کرده اند هیچ تصمیمی برای توسل به زور جهت ورود به میدان رابعه العدویه و پایان دادن به تحصن ندارند ولی با توجه به اظهارات سابق مقامات وزارت کشور شاید برخی افراد تحرکات ارتش را به حساب اقدام علیه تحصن کنندگان گذاشته اند.
برچسب ها: مصر ، تحصن ، میدان ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار