مشاور رئيس‌جمهور گفت: اين احتمال وجود دارد که "اسحاق جهانگيري" به عنوان معاون اول رئيس‌جمهور انتخاب شود ولي در حال حاضر نمي‌توان اين انتصاب را تاييد کرد.

اکبر ترکان مشاور حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني رئيس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره انتخاب "اسحاق جهانگيري" به عنوان معاون اول رئيس‌جمهور گفت: اين احتمال وجود دارد که "اسحاق جهانگيري" به عنوان معاون اول رئيس‌جمهور انتخاب شود ولي در حال حاضر نمي‌توان اين انتصاب را تاييد کرد.
 
وي در ادامه درباره حضور خود در دولت يازدهم نيز اظهار داشت: بنده تنها يک بازنشسته و مشاور دکتر روحاني در مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام هستم و تا به اين لحظه هيچ پست و سمت دولتي را دريافت نکرده‌ام.
 
ترکان خاطرنشان کرد: با توجه به صحبتها و اظهارنظر رئيس‌جمهور کشورمان و رويکرد نمايندگان مجلس نسبت به وي، اميدوارم کابينه يازدهم بتواند راي اعتماد مجلس را کسب کند.
 
مشاور رئيس‌جمهور در پايان تصريح کرد: دکتر روحاني در انتخاب وزراي کابينه خود بر اساس کارآمدي و خط مشي اعتدالي وارد عمل شده و سعي نکرده هيچگونه تقسيم‌بندي را براي جناح و گروههاي سياسي قائل شود.

انتهاي پيام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار