موضوع برنامه اين هفته "ايران در يك نگاه" به انعكاس برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس و بررسي فرمان امام خميني (ره) به مناسبت تعيين اين روز در تقويم اختصاص دارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه بين المللي سحر، محسن روخ دوست تهيه كننده "ايران در يك نگاه" ضمن اعلام اين خبر گفت: در اين برنامه گزارش هاي متعددي از حضور پرشور مسلمانان در راهپيمايي روز جهاني قدس در داخل و خارج از كشور به ويژه منطقه شبه قاره پخش مي شود.

وي گفت و گو پيرامون پايه گذاري اين روز از سوي رهبر فقيد انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) را بخش ديگر برنامه اين هفته ناميد و افزود: در اين آيتم طي گفت و گو با دكتر حسن لاسجردي كارشناس ارشد مسايل خاورميانه و سردبير خبرگزاري مهر در مورد محورهايي همچون "بخش هايي از پيام حضرت امام در مورد تعيين روز قدس"، "ابعاد جهاني اين روز" و "تاثيرگذاري اين مراسم بر اوضاع منطقه" بحث و تبادل نظر صورت مي گيرد.

روخ دوست همچنين به پخش گفت و گو با مسئولان كشوري حاضر در راهپيمايي روز قدس در تهران در برنامه اين هفته "ايران در يك نگاه" اشاره و تصريح كرد: در اين آيتم گفت و گوهايي با مصطفي محمدنجار وزير كشور و سردار احمدي وحيدي وزير دفاع دولت دهم كه در راهپيمايي آخرين جمعه ماه مبارك رمضان حضور داشتند، انجام شده است.

"ايران در يك نگاه" دوشنبه 14 مرداد ماه ساعت 18:00 به وقت تهران روي آنتن سيماي اردو مي رود و اجراي آن بر عهده محمدمهدی شرافت است.

سید حسن زیدی گزارشگر اين برنامه و سید حسین مظفر زکی نيز مترجم همزمان آن است. از ديگر عوامل اين برنامه 45 دقيقه اي، مهسا عربی و مهدی روزبهانی (دستیار تهیه)، محمدرضا حسنعلی پورمقدم (تصویربردار) و فرید ارس خانی (تدوینگر) را مي توان نام برد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار