مربی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان گفت: زمان رقابتهای قهرمانی کشور فقط جا به جا شده و از تقویم مسابقات فدراسیون حذف نشده است.

صمد تدبیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابتهای قهرمانی کشور نونهالان یکی از مهمترین مسابقات در تنیس روی میز به شمار می رود چرا که طرحی برای استعدادیابی است به همین دلیل محمد زارع پور رئیس فدراسیون هم تأکید ویژه ای در برگزاری این پیکارها دارد.

وی ادامه داد: بر خلاف خبرهایی که در خصوص برگزار نشدن رقابتهای قهرمانی کشور پخش شد تاریخ این مسابقات فقط یکی دو ماه به تعویق افتاده است و حتماً برگزار می شود.

مربی تیم ملی نونهالان به توجه ویژه فدراسیون تنیس روی میز روی سنین پایه اشاره کرد و در این باره گفت: فدراسیون تنیس روی میز تمرکز ویژه ای روی بازیکنان سنین پایه به ویژه نونهالان دارد، ما در طول یک سال و نیم تا کنون 7 یا 8 اردو برگزار کرده ایم که حداقل هزینه ای که برای هر اردو صرف می شود مبلغ 6 میلیون تومان است.

تدبیری در خصوص اعزام نشدن احمدیان به اولین اردوی طرح توسعه فدراسیون جهانی اذعان داشت: اردوی فدراسیون جهانی به میزبانی آمریکا برگزار می شود و از آنجا که ویزای این کشور به کشورهای آسیایی سخت داده می شود احمدیان نتوانست به این اردو برسد اما اگر اردوهای بعدی در کشورهای دیگر برگزار شود به طور قطع نماینده نونهال ایران تیم منتخب فدراسیون جهانی را همراهی خواهد کرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار