معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 تهران از نصب نخستین دیوار صوتی بر پل سواره رو در شهر تهران در منطقه دو خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ایرج ولی نژاد با اعلام این خبر افزود: این دیوار صوتی به طول 100 متر در تقاطع غیر همسطح بزرگراه یادگار امام (ره)در محدوده همایون شهر در حال نصب است.
 
وی با بیان اینکه نصب دیوار صوتی تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی های صوتی منطقه دارد اظهارداشت: شهر تهران تا کنون تجربه نصب دیوار صوتی شیشه ای در تقاطع غیر همسطح و بر روی پل ها را نداشت که برای نخستین بار در منطقه دو نصب شد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه دو تهران با بیان اینکه بنا به صلاحدید در سایر نقاطی که نیاز به نصب دیوار صوتی باشد، این اقدام صورت خواهد گرفت تاکید کرد: پیش از این شهرداری منطقه دو تهران اقدام به نصب دیوار صوتی شیشه ای در حاشیه بزرگراه شهید چمران محدوده پل گیشا کرده بود که با استقبال ساکنان منطقه مواجه شد.
 
به گفته ولی نژاد، به دلیل گذر مسیرهای بزرگراهی از میان بافت های مسکونی نیاز به استفاده از دیوارهای شیشه ای برای کاهش آلودگی صوتی است که در منطقه دو، نیاز سنجی و مطالعات لازم در دستور کار است.
برچسب ها: شهردار ، نصب ، دیوار ، صوتی ، پل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار