سخنگوی تیم سایپای البرز گفت: شورای تأمین هنوز جلسه ای را برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار نکرده است.

تقی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شورای تأمین به عنوان مهم ترین نهاد امنیتی باید اجازه برگزاری مسابقات در ورزشگاه انقلاب را صادر کند بر همین اساس باشگاه سایپا، استاندار، فرماندار و .... تمام تلاش خود را انجام می دهند تا مسابقات در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود و تیم سایپا میزبان واقعی بازیهای لیگ شود.

سخنگوی تیم سایپای البرز در خصوص شرایط وضعیت بازیکنان برای بازی مقابل استقلال اهواز گفت: شاه علی دوست، بازیکن محروم تیم سایپا است. غلام نژاد، صبحانی و ناصحی نیز مصدوم هستند.

وی درباره عملکرد داوران در این 2 هفته اظهار داشت: آنچه که در خصوص داوری ها در مورد تیم ما انجام شد روند مثبتی نیست. ارکان فوتبال باید از همه لحاظ رشد کنند داوری هم یکی از ارکان بسیار مهم فوتبال است.

در بعضی مسابقات داور در صحنه های مشابه نظرات و تصمیمات متفاوتی می گیرد و این نشان دهنده عدم آمادگی داور است. داوران باید از فکر کردن به این که بازی را اداره کنند خارج شوند. آنها نماینده عدالت هستند و در مورد تمام تیم ها باید عدالت را رعایت کنند.

تقی زاده در خصوص برنامه ریزی تیم ملی خاطرنشان کرد: تمام هدف تيم سايپا تربیت بازیکن در راستای حضور در تیم ملی و همکاری با تیم ملی است خصوصاً این که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده اما سازمان لیگ نباید فوری برنامه ریزی کند که فقط باشگاه ها متحمل سختی شوند بلکه این سختی ها باید تقسیم شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.