مهدي کريميان شب گذشته دچار سانحه رانندگي شد و به كما رفت و در همين راستا مديرعامل تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: متأسفانه وضعيت کريميان رضايت‌بخش نيست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، "مهدی کریمیان" هافبک تیم تراکتورسازی تبریز شب گذشته دچار سانحه رانندگی شد و به کما رفت.
 
این بازیکن پس از پایان تمرین در راه بازگشت دچار حادثه شديد رانندگی شد.

حميد زيني زاده، مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کادر پزشکي تيم تراکتورسازي پيگير وضعيت جسماني مهدي کريميان است، اين بازيکن هنوز به هوش نيامده است و هم اكنون نيز در بيمارستان امام رضا(ع) تبريز بستري شد.

وي خاطر نشان كرد: به هر حال ما هر کاري که بتوانيم براي بهبودي کريميان انجام مي‌دهيم.
 
*به جلالی مهلتی ندادم / سعی کردیم کریمی را راضی کنیم
 
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: هرچه در توان داشتیم به کار گرفتیم تا مبلغ دریافتی علی کریمی راضی کننده باشد.
 
زینی زاده ادامه داد: مبلغ علی کریمی آنقدرها هم نامتعارف نیست و فقط کمی از مبالغ دیگر بازیکنان بیشتر است. با این حال سعی کردیم بخشی از قرارداد او را پرداخت کنیم. امیدوارم بداند وسع ما همین است.
 
وی با اشاره به اظهارات اخیرش در مورد مهلت مجید جلالی تا بازی با ذوب آهن گفت: مهلتی به این مربی ندادیم. امیدوارم تا بازی با ذوب اهن به نتیجه برسیم چراکه تاکنون خوب امتیاز نگرفتیم ولی هنوز امتیازات زیادی وجود دارد که می توانیم کسب کنیم.
 
زینی زاده در بخشی دیگر از اظهارات خود ادامه داد: تیم ما هنوز در شوک بازی با پرسپولیس است. در این دیدار مظفری زاده تیم ما را بهم ریخت و هنوزم از همان ناحیه ضربه می خوریم./مح
برچسب ها: کریمیان ، کما ، سانحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار