مونوریل به دلیل اینکه بر منازل مردم مشرف است به هیچ عنوان با فرهنگ ملت ما همخوانی ندارد/ مونوریل طرحی است که در حال حاضر در دنیا منسوخ شده اما در کرمانشاه هزینه‌های بسیاری برای اجرای آن صرف شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بنا بر دلایل کاملاً کار‌شناسانه از ابتدا با اجرای پروژه مونوریل در این شهر مخالف بودم، گفت: مونوریل هیچ تناسبی با بافت سنتی، ساختار شهری و چهره شهر کرمانشاه ندارد.

سید سعید حیدری طیب افزود: اجرای پروژه مونوریل از نظر وضعیت فنی، شرایط محیطی، آلودگی صوتی، میراث فرهنگی و موقعیت جغرافیایی در شهری همچون کرمانشاه مناسب نیست.
 
وی با اعلام اینکه مونوریل به دلیل اینکه بر منازل مردم مشرف است به هیچ عنوان با فرهنگ ملت ما همخوانی ندارد، اظهار کرد: علاوه بر این، مونوریل از نظر پدافند غیر عامل و سایر مباحث تخصصی نیز به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
 
حیدری طیب با انتقاد شدید از اجرای مونوریل در کرمانشاه، تصریح کرد: مونوریل طرحی است که در حال حاضر در دنیا منسوخ شده اما در این شهر هزینه‌های بسیاری برای اجرای آن صرف شده و به همین دلیل این اقدام از‌‌ همان ابتدا نیز خیانت به مردم کرمانشاه بود.
 
این عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان با تاکید بر اینکه بخشی از پروژه مونوریل باید به صورت مترو اجرا شود، خاطرنشان کرد: البته این موضوع که مترو باید جایگزین مونوریل شود، از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به استان کرمانشاه است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار