نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از حل معضل تأمین آب کارخانجات شهرک‌های صنعتی اردبیل در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌فرد، امروز در جریان بازدید از شهرک‌های صنعتی از حل معضل تأمین آب کارخانجات شهرک‌های صنعتی اردبیل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با تقلیل و اصلاح پروانه بهره‌برداری شرکت شهرک‌ صنعتی شماره دو و صدور مجوز حفر چاه از همین محل به نام شهرک‌های صنعتی استان باید صادر شود.

وی گفت: در طول بازدیدهایی که از شهرک‌های صنعتی اردبیل داشتیم مشخص شد تأمین آب یکی از اساسی‌ترین مشکلات برخی کارخانجات فعال در فاز سه است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: مشاهده مشکلات ناشی از این امر که برای کارخانه‌داران ایجاد می‌کرد و گلایه آن‌ها از وعده و وعیدهای مسوولان جهت حل این معضل موجب شد جلسه‌ای با حضور مدیران آب منطقه‌ای و شهرک‌های صنعتی اردبیل تشکیل و پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم گرفته شود.

افضلی‌فرد اضافه کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده مقرر شد با تقلیل و اصلاح پروانه بهره‌برداری شرکت شهرک‌های صنعتی شماره دو، شرکت آب منطقه‌ای از محل همان تقلیل نسبت به صدور مجوز حفر چاه در فاز سه شهرک به نام شرکت شهرک‌های صنعتی استان اقدام کند.

وی گفت: بر این اساس، شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل می‌تواند نسبت به بهره‌برداری تا سقف 15 لیتر در ثانیه تا زمان خرید و انسداد چاه کشاورزی مجاز و فعال و دارای پروانه بهره‌برداری تا شش ماه آینده توسط شرکت آذر کاسپین ایرانیان که یکی از بزرگترین کارخانجات دارای مشکل در این زمینه بود، اقدام کند.

افضلی‌فرد خاطرنشان کرد: پس از خرید چاه کشاورزی مجاز و فعال و دارای پروانه بهره‌برداری و انسداد آن توسط شرکت آذر کاسپین ایرانیان به میزان 20 لیتر در ثانیه کل تخصیص مذکور طبق ضوابط به نام شرکت صنعتی استان واگذار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با جدیت پیگیر معضلات و مشکلات موجود در این زمینه بوده و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت/س.

برچسب ها: اردبیل ، حل ، معضل ، تامین ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.