تفاوت تعرفه بخش دولتی و خصوصی موضوع آموزش را تحت الشعاع قرار داده است افرادی که می توانند در آموزش موثر باشند به دلیل کمی تعرفه وارد دانشگاه نمی شوند.

دکتر توکل افشار، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران افزود: یکی از موضوعاتی که باید به آن اهمیت داده شود بحث آموزشی در چار چوب بهداشت و درمان است آموزش مغفول مانده و عمدتا به بخش های درمانی و بهداشتی بیشتر پرداخته می شود.

وی گفت: موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد اهميت دادن به وضعیت اعضای هیات علمی است که در محیط های دولتی باید ارایه خدمات کنند.

وی ادامه داد: تعرفه هایی که در بخش خصوصی دیده می شود نسبت به تعرفه بخش دولتی و دانشگاهی تفاوت قابل توجهی دارد و این انگیزه را در اعضای هیات علمی کم می کند.

توکل افشار تصریح کرد: این تفاوت و تمایز در تعرفه بخش خصوصی و دولتی باید به حداقل برسد و تعرفه ها در محیط دانشگاهی باید واقعی تر دیده شود تا انگیزه ماندگاری اساتید در دانشگاه بیشتر شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر موضوعی که آموزش را تحت الشعاع قرار داده است تفاوت تعرفه بین بخش دولتی و خصوصی است افرادی که می توانند در آموزش موثر باشند به دلیل کمی تعرفه وارد دانشگاه نمی شوند./ح
برچسب ها: تعرف ، آموزش ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.