همایون امیر زاده از تعیین تکلیف کتاب های معطل مانده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زودتر از 45 روز خبر داد.

همایون امیر زاده رئیس بررسی صدور پروانه نشر کتاب در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مدیریت اجرایی کشور باید تمهیداتی در جهت ایجاد تسهیلات متقاضیان کار برداشته باشد ما در صدد هستیم تا تکلیف کتاب های معطل مانده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسامی را تا 45 روز دیگر مشخص کنیم.

وی ادامه داد: بخشی از این تسهیلات بخش کاربردها و صدور مجوز کتاب است که بر اساس قوانین نشر که مبنی بر قوانین صحیح کشور است خواهد بود.

امیرزاده عنوان کرد: کتاب های بلا تکلیف مانده از سوی ناظران و بررسان کتاب مورد بررسی قرار می گیرد و اگر مطالب و ضوابطی بر خلاف قوانین نشر کشور باشد از صدور مجوز برای آن کتاب جلوگیری می شود.

وی افزود: با توجه به نظر بررسان و رفع اختلافات میان آنها با مولفان و اصلاح موارد خارج از ضوابط در کتاب های مربوطه طبق قوانین حاکم در حوزه اداره کتاب جز عوامل زودتر روشن شده تکلیف کتاب های مذکور است و ما تمامی تلاشمان این است که بررسان نظرات خود را به مولفان ارسال کنند چنانچه اگر اختلافی بین بررسان و مولفان نباشد به طور قطع کمتر از 45 روز تکلیف کتاب های معطل مانده در وزارت ارشاد منتشر خواهد شد./ي2
برچسب ها: امیرزاده ، ارشاد ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.