سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل گفت: پنج بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشور دعوت شدند.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، آمل از دعوت پنج بسکتبالیست این تیم به اردوی ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر بزرگسالان خبر داد.

وی افزود: جلیل قرنجیک، صالح دانشمند، میلاد خردمند، بهمن سیفی و وحید عاطفی منفرد بازیکنان دعوت شده تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند.

قاضی با اشاره به اینکه دور نخست اردوی تیم ملی در تهران پایان یافت، تصریح کرد: ملی‌پوشان خود را برای مسابقات انتخابی بازی‌های جهانی و پاراآسیایی کشور مالزی آماده می‌کنند.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل یادآور شد: دور دوم اردوی تیم ملی نیز از سوم تا دهم آبان در تهران برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل نیز برای حضور در لیگ برتر آینده ترکیب خود را فعلا با حضور 14 بازیکن بسته است.

قاضی با اعلام اینکه هنوز یک جالی خالی در این تیم مشاهده می‌شود، اذعان داشت: هشت بازیکن غیربومی را هم امسال برای لیگ برتر جذب کردیم./ز

برچسب ها: مازندران ، اردوی ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.