ایرج پازوکی که سالها در پرسپولیس به عنوان مدیر تیم های پایه فعالیت می کرد و اخیراً در گروه پیشکسوتان مشغول به کار شد، این روزها در بستر بیماری است اما از سوی این باشگاه نسبت به وضعیت او توجه نمی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ایرج پازوکی که سالهای طولانی به عنوان مدیر تیم های پایه پرسپولیس فعال بود و در سالهای اوج مشکلات این تیم ها، شرایط را جمع و جور می کرد تا بازیکنان بزرگی در این تیم ها کشف شده مراحل اولیه پرورش را بگذرانند با توجه به سلامت کاری که داشت از نظر مالی در شرایط مطلوبی قرار نگرفت.

او با راه افتادن شرکت پیشکسوتان در آنجا مشغول شد و زحمات بسیاری برای ساماندهی شرایط پیشکسوتان کشید اما این روزها در حالیکه خود در بستر بیماری افتاده است چندان مورد توجه قرار نگرفت او در این مدت دوباره در بیمارستان بستری شده است و حالا شنیده می شود نه تنها کمک مالی دریافت نکرده بلکه حتی موفق به دریافت کامل مطالبات خود نشده است.

گفته می شود او در مجموع سه میلیون تومان از طلب 10 میلیونی خود را دریافت کرده است و البته در باشگاهی که نام پیشکسوت استقلال را در فهرست پیشکسوتان خود به وزارت ورزش ارسال می کند باید هم چنین اتفاقی روی دهد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار