كارگردان فيلم سينمايي "دهليز" با بيان اينكه فيلمش در بهترين زمان ممكن اكران شد، گفت: اميدوارم "دهليز" به فروش خوبي دست يابد.

"بهروز شعيبي" بازيگر و كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به زمان مناسب اكران فيلم سينمايي "دهليز" اميدوارم اين فيلم به فروش خوبي دست يابد. 

وي افزود: سوژه اين فيلم از 2 سال پيش در ذهنم بود و با توجه به علاقه قبلي‌ام براي ساخت اين فيلم بعد از انجام مذاكرات بسيار در سال 91 با "علي اصغري" و به توافق رسيدن براي اين كار نسبت به ساخت آن دلگرم شدم. 

وي با اظهار خرسندي از عوامل ساخت "دهليز" گفت: با توجه به وجود افراد جوان اما با تجربه در اين فيلم مي‌توان اين گروه را يكي از بهترين گروه‌هاي فيلم‌سازي نام برد و آ"قاي قرباني" به عنوان تدوينگر،"آقاي علويان" به عنوان صدابردار، "بهزاد عبدي" به عنوان انجام‌دهنده‌ي كارهاي موسيقي اين فيلم بهترين همكاري را با من داشتند. 

اين كارگردان تصريح كرد: با توجه به فيلم‌نامه خوب اين فيلم و تصوير‌گري روابط سالم افراد در آن فروش خوبي را مي‌توان براي آن پيش‌بيني كرد. 

وي عنوان كرد: غير از بازيگري تجربه دستيار كارگرداني و ساخت 7 تله فيلم براي تلويزيون را در كارنامه‌ي كاري‌ام داشتم و با ساخت اين فيلم موضوع كارگرداني برايم جوي‌ترشده است. 

"شعيبي" خاطرنشان كرد: به دليل پي‌گيري هايم براي كارهاي كپي اين فيلم در حال حاضر مشغول هيچ كاري نيستم اما خوشحالم كه اين كار كيفيت تصوير و صداي بالا در حال اكران است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار