مدیر نظام های بهره برداری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: توسعه توانایی ها و بهبود مدیریت در بخش کشاورزی از طریق گسترش تشکّل های تولیدی، خدماتی و آموزشی در سطوح مختلف از اهداف مهم مجمع خُبرگان کشاورزی است.

 

علیلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: فراهم آوردن بستری مناسب برای ارتقاء سطح دانش تولیدکنندگان نیز با انتقال شیوه های جدید و کارآمد میسّر خواهد شد.

وی با اشاره به سازماندهی برگزیدگان و کشاورزان خُبره استان، اظهار داشت: این سازماندهی به منظور ایجاد تعامل و ارتباط مداوم در راستای توسعه ظرفیت های فنی، اقتصادی و تکنولوژیک دربخش کشاورزی انجام می شود.

محمودعلیلو تصریح کرد: ایجاد شرایطی مساعد برای حمایت های صنفی از تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی استان نیز از اهداف مهم مجمع خُبرگان استان است.

مدیر نظام های بهره برداری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ضمن اشاره به تلاش برای تقویت کمیسیون های تخصصی در مجمع خُبرگان کشاورزی استان، ادامه داد: در این کمیسیون ها، خُبرگان راهکارهای عملی برای برطرف نمودن مشکلات تولید محصولات را در حضور مسئولان منعکس می کنند.

محمودعلیلو یادآور شد: اهداف در اساسنامه مجمع خُبرگان استان از جانب وزارت جهاد کشاورزی و مجمع ملّی تهیه و تدوین شده است/س

برچسب ها: گسترش ، تشکّل ، خدماتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.