فرماندار فریمان با حضور در مركز خريد گندم شهر قلندرآباد از نزدیک روند خرید گندم از کشاورزان را مورد ارزیابی قرار داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مجتبی بزم آرا از تحقق بيش از 80 درصد از سهميه خرید گندم شهرستان تاپايان تير خبرداد و افزود: گندم خریداری شده بالغ بر 20 هزار تن می باشد و اداره تعاون روستايي اين شهرستان در پنج مركز همچنان مشغول خريد و ذخيره سازي گندم مي باشد.
وی خاطر نشان کرد: از مجموع رقم ياد شده حدود 17 هزار تن گندم كشاورزان توسط كارخانه آرد این شهر و بیش از دو هزار و 800 تن نيز توسط مراكز تعاون روستايي خريداري شده است.
رییس کارگروه توسعه ی بخش کشاورزی فریمان اضافه کرد: برداشت گندم از اراضي روستاهاي بالابند فريمان به دليل سرد بودن اين منطقه و دير رس بودن محصول شان در آغاز راه است و پیش بینی می شود آمار یاد شده طی روزهای آینده به نحو چشمگیری افزایش یابد.
بزم آرا با بيان اين كه در سال جاري مشوق هايي به منظور ترغيب كشاورزان و عدم خروج گندم از شهرستان در نظر گرفته شده است، گفت: كشاورزان بر مبناي نسبت تحويل گندم و جو به اين مراكز، حواله دريافت انواع كودهاي مورد نياز خود در فصل  زراعت را از جهاد كشاورزي شهرستان دريافت خواهند كرد.
وی از كشاورزان خواست تا محصول خود را صرفا در مراكز خريد فريمان به فروش رسانده و از تحويل آن به دلالان و سودجويان به شدت بپرهيزند تا ضمن مرتفع شدن نیاز مردم به اين محصول از ایجاد اخلال در بازار گندم از سوی واسطه ها جلوگيري شود./س

برچسب ها: خریداری ، گندم ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.