رئیس اداره برق شهرستان پردیس گفت: با توجه به برنامه زمان‏ بندی شرکت عمران شهر جدید پردیس در رابطه با سه هزار و 500 واحد مسکن مهر فاز 3 شرکت سرمایه‏ گذاری مسکن به زودی بخشی از این طرح برق ‏دار خواهد شد.

علیرضا احمدوند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در مسکن مهر فاز سه پردیس، پنج پیمانکار اداره برق به صورت ویژه مشغول نصب تجهیزات و کنتور برق هستند.

وی ادامه داد: با توجه به تأمین کنتورهای سه هزار واحد مسکن مهر و در صورت آماده ‏بودن بستر و تابلوهای نصب کنتور و تجهیزات، به زودی و با سرعت عملیات برق ‏رسانی به فاز سه مسکن مهر پردیس انجام خواهد شد.

احمدوند از تأمین برق 80 هزار واحد مسکن مهر در پردیس و افزایش شمار مشترکان تا عدد 150 هزار مشترک خبر داد و افزود: در محدوده عملیاتی برق در شهرستان پردیس که شامل شهرهای بومهن، پردیس، جاجرود و بخشی از لواسان بزرگ می‏ شود، در حال حاضر توسط اداره برق شهرستان به 70 هزار مشترک خدمات‏ رسانی می ‏شود.

رئیس اداره برق شهرستان پردیس اضافه کرد: این مشترکان در بخش ‏های اشتراک‏ خانگی، صنعتی، تجاری و مصارف عمومی از اداره برق شهرستان پردیس خدمات دریافت می ‏کنند.

وی ادامه داد: رئیس اداره برق شهرستان پردیس ادامه داد: با توجه به افتتاح طرح‏ های در شرف انجام مسکن مهر در شهرستان پردیس، تعداد مشترکان برق در این شهرستان به زودی به 150 هزار مشترک خواهد رسید.

احمدوند تصریح کرد: با توجه به برنامه‏های دولت برای مسکن مهر و اولویت‏ دادن به این طرح ملی، وزارت نیرو نیز برای تأمین برق این تعداد واحد مسکونی در شهرستان پردیس اعلام آمادگی کرده است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.