رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قم از اولین حضور ورزشکاران قمی در مسابقات کریکت قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سعید توکلی اظهار داشت: ورزشکاران موفقی در رشته های زیر مجموعه هیئت انجمن های ورزشی استان قم فعالیت می کنند و افتخارات زیادی نیز برای خود و ورزش قم کسب کرده اند اما تا کنون در کریکت عنوانی نداشته ایم که معتقدم با حمایت بیشتر از این رشته، موفقیت های ما در کریکت نیز همانند دیگر رشته ها شروع خواهد شد.

وی بیان داشت: كريكت بازان قمي قصد دارند در مسابقات كشوري حضور يابند، در حالي كه بر اساس برنامه ريزي انجمن كريكت كشورمان، نخستين دوره پيكارهاي ليگ كريكت كشور كمتر از یک ماه ديگر يعني در شهريور ماه به انجام خواهد رسید.

توکلی ابراز کرد: انجمن كريكت فدراسيون انجمن هاي ورزشي كشورمان به دنبال اين است كه با برگزاري مسابقات ليگ اين رشته زمينه مناسبي براي پيشرفت اين رشته مهيج و پرطرفدار ايجاد كند اما يكي از كمبودها در اين رشته نداشتن زمين استاندارد در استان هاي سراسر كشور است تا با تلاش اين انجمن امکان برگزاری مسابقات معتبر داخلي بصورت رفت و برگشت در استان هاي مختلف ایجاد شود.

وی یادآور شد: با برنامه ريزي و تلاش انجمن كريكت فدراسيون انجمن هاي ورزشي كشورمان، قرار است نخستين دوره ليگ كريكت كشور در سال 92 راه اندازي شود و بر اين اساس ابتدا رقابت هاي بخش بانوان در گرگان برگزار مي شود و سپس رقابت آقايان كريكت باز برگزار می شود.

وی در پایان به توفیقات به دست آمده توسط ورزشکاران این هیئت در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: شاهد موفقيت هاي متعددی از سوی نمایندگان هيئت انجمن هاي ورزشي استان قم در مسابقات ليگ و قهرماني كشور بوده ایم که آخرین آنها به كسب عنوان نخست راگبي زير 17 سال كشور و همچنين به دست آوردن عنوان قهرماني نيم فصل نخست ليگ بيس بال باشگاه هاي كشور مربوط می شود./س

برچسب ها: قم ، ورزش ، کار ، حضور ، لیگ ، کریکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.