مرکز تحقيقات صنايع انفورماتيک ايران به همت کارشناسان و متخصصين مجرب خود توانسته بيش از 250 استاندارد ملي را در حوزه تخصصي صنايع انفورماتيک تدوين کند

ويدا سينا رئيس مرکز تحقيقات صنايع انفورماتيک کشور در گفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران، گفت: اين مرکز همکاري هاي نزديکي را با کليه حوزه هاي ICT کشور دارد و به ارائه نشان کيفيت بر روي تجهيزات ICT مي پردازد.

وي افزود: اين مرکز در حدود 100 نفر پرسنل در مقاطع کارشناسي تا دکترا در حوزه هاي ICT دارد و با برنامه ريزي هاي انجام شده اين پرسنل با علاقه و احساس مسئوليت بالا در حوزه هاي تخصصي و پژوهشي مشغول به کار هستند.

وي در زمينه همکاري هاي اين مرکز با مراکز دانشگاهي کشور، تصريح کرد: فعاليت هاي پژوهشي و علمي را با دانشگاه آزاد اسلامي شروع کرده ايم و بنا داريم اين فعاليت ها را گسترش دهيم تا دانشجويان علاقمند نيز بتوانند از ظرفيت هاي اين مرکز در جهت فعاليت هاي پژوهشي و علمي خود استفاده کنند.

وي به اهداف بلندمدت اين مرکز اشاره کرد و افزود: مرکز تحقيقات صنايع انفورماتيک در جهت ارتقاء سطح تکنولوژي هاي ملي تلاش مي کند و پرسنل اين مرکز هميشه در حال مطالعه و به روز رساني تمام رويه ها به استانداردهاي روز دنيا هستند.

وي افزايش اشتغال زايي را جزو اهدفا مهم اين مرکز دانست و خاطرنشان کرد: با تمام مشکلات و موانعي که بر سر راه توسعه اين مرکز بود تاکنون توانسته ايم تمام کادر نيروهاي متخصص خود را حفظ کرده و درصدد ايجاد ظرفيت هاي جديدي براي آموزش و ايجاد اشتغال براي متخصصان کشور هستيم و براي تحقق اين امر همکار سازمان هاي مربوطه در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات مي تواند بسيار موثر و راهگشا باشد.

برچسب ها: انفورماتیک ، ملی ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.