معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: یک رسانه ورزشی مطالب کذبی را در مورد شاهرخ بیانی و آنالیزور و پیشکسوت استقلال منتشر کرد و به خاطر همین از این رسانه به دادسرای فرهنگ ورسانه شکایت کردیم.

محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: یکی از رسانه های ورزشی برخلاف اخلاق حرفه ای رسانه ها مطالبی را بر علیه شاهرخ بیانی منتشر کرده  است. بر این اساس ما هم شکایت بر علیه این رسانه را تقدیم دادسرای فرهنگ و رسانه کردیم.

بزرگی درباره شکایت از مجتبی جباری بیان کرد: مجتبی جباری در مصاحبه هایش به فتح اله زاده مدیر عامل استقلال تهمتهایی زده است. به خاطر همین شکایت نامه ای بر علیه این بازیکن تنظیم و به دادسرای عمومی ارسال کردیم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در ادامه بیان کرد: جباری خود را یک استقلالی می داند بنابر این حق ندارد که به مدیر عامل تیم محبوبش حرفهای درشتی بزند. ما بر اساس وظیفه مان از جباری شکایت کردیم.
 
بزرگی عنوان کرد: جباری باید بداند که مصاحبه هایش بر علیه فتح اله زاده را جمع آوری و ضمیمه پرونده اش کردیم.

وی در ادامه اظهار داشت: پرونده شکایت ما از جباری در دادسرای فرهنگ و رسانه به ثبت رسیده و به احتمال زیاد پایان هفته احضاريه به دست جباری می رسد.

وی بیان کرد: جباری باید بداند که هر مصاحبه جنجالی که بر علیه فتح اله زاده انجام می دهد پرونده اش را سنگین تر می کند. به هر حال فتح اله زاده مدیر محبوب هواداران استقلال موفق ترین مدیر در فصل نقل و انتقالات بوده است.
براین اساس ما به کسی اجازه توهین و افترا زدن به فتح اله زاده را نمی دهیم.

بزرگی اظهار داشت: کمیته انضباطی در مورد تخلفات انضباطی رای صادر می کند و در مورد سخنان خلاف واقع دادسرای عمومی صلاحیت رسیدگی دارد. بر این اساس ما شکایت از جباری را تقدیم دادسرای عمومی کردیم.

وی در مورد پرونده شکایت از رسول خطیبی گفت: گفته های خطیبی 2 جنبه انضباطی و مجرمانه دارد. ما از کمیته انضباطی تقاضای سرعت عمل در رسيدگي به پرونده خطیبی را داریم. دادسرای عمومی هم بر اساس موازین قانونی رأی لازمه را صادر خواهد کرد./زر
برچسب ها: شکایت ، حباری ، منتشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار