سید محمد رضا حجت پور، دفاتر ثبت وقایع روزانه یکی از ملاک های ارزیابی دوره های عملکردمناطق، نواحی و در نهایت سراهای محله و خانه های مربوط به سازمان رفاه در محلات پایتخت بر شمرد.

مسئول ستاد راه اندازی خانه های محلات سازمان رفاه و خدمات و مشارکت های اجتماعی شهر تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   با اعلام این خبر افزود: به منظور تجمیع و مدرن شدن فعالیت های هر خانه تصمیم بر این شد تا همه وقایع در این دفاتر به تفکیک ماموریت ها که در واقع فعالیت های هر کانون است ثبت و ضبط شود
وی ادامه داد:  بنابر این با توجه به نوع فعالیت های  هر یک از خانه های زیر مجموعه سازمان ( خانه کار آفرینی و توانمند سازی و همچنین رفاه و خدمات اجتماعی این دفاتر صادر شد.
حجت پور در رابطه با مزایای این دفاتر اظهار داشت: هر اتفاقی و در هر حوزه به صورت روزانه در این دفاتر توسط مسئول هر خانه ثبت و ضبط می شود و در نهایت در پایان هر هفته به مدیر اجتماعی ناحیه و پس  مدیر مرکز خدمات اجتماعی هر منطقه ارسال خواهد شد.
مسئول ستاد راه اندازی خانه های محلات سازمان رفاه در پاسخ به این سوال که چرا از ثبت الکترونیکی ب جای ثبت مکتوب وقایع بهره گرفته نشده تصریح کرد: فایل الکترونیک قابلیت ویرایش داشته و بدلیل عدم دخل و تصرف این وقایع تصمیم بر این شد که از فایل های مکتوب در این ارزیابی استفاده شود.
حجت پور این دفاتر را تاریخچه فعالیت های یکساله مراکز خدمات اجتماعی مناطق 22 گانه اداره های اجتماعی هر ناحیه و در نهایت منعکس کننده فعالیت در سرای محلات خواند و خاطر نشان کرد: در دفاتر ثبت وقایع روزانه برای بازدید کنندگان از این خانه ها هم فضایی در نظر گرفته شده است./ف
برچسب ها: ثبت ، وقایع ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار